به گزارش “ورزش سه”، علی نظرمحمدی در این فصل هدایت تیم بعثت کرمانشاه را برعهده گرفته و توانسته تا به اینجای فصل علی‌رغم اینکه آنها شروعی دیرهنگام نسبت به دیگر رقبا داشتند، به نتایج خوبی هم دست یابد. او اکنون تیمش را مهیای دیدار سخت مقابل مس کرمان می‌کند و امیدوار است مقابل تیم ریشه‌دار […]

به گزارش “ورزش سه”، علی نظرمحمدی در این فصل هدایت تیم بعثت کرمانشاه را برعهده گرفته و توانسته تا به اینجای فصل علی‌رغم اینکه آنها شروعی دیرهنگام نسبت به دیگر رقبا داشتند، به نتایج خوبی هم دست یابد. او اکنون تیمش را مهیای دیدار سخت مقابل مس کرمان می‌کند و امیدوار است مقابل تیم ریشه‌دار و مدعی کرمانی به نتیجه مطلوبی دست یابد.

نظرمحمدی درباره شرایط تیمش پیش از این بازی می‌گوید: انتظار یک بازی جذاب و هیجان انگیز را خواهیم کشید. مس کرمان یکی از تیم‌های خوب لیگ یک محسوب می‌شود که قطعا در ادامه مسیر بیش از این در قامت مدعی ظاهر خواهد شد و کار ما در این بازی آسان نخواهد بود.

سرمربی بعثت کرمانشاه با اشاره به انگیزه شاگردانش برای این جدال گفت: بازیکنان من همگی پتانسیل بالایی دارند و قطعا آینده خوبی در ادامه مسیر پیش روی همگی ما خواهد بود. شکست هفته گذشته را باید فراموش کنیم و از آن درس بگیریم. ما تا به اینجا هم نتایج خوبی گرفتیم، اما مسلما هدف بزرگتری خواهیم داشت. پیروزی مقابل مس کرمان می‌تواند یک اتفاق مثبت برای هدف بزرگ ما محسوب شود. ما مقابل نفت آبادان مدعی به برتری دست یافتیم و اکنون باید با تفکر پیروزی و اتفاقات بزرگتر برابر مس کرمان حاضر شویم و با تمرکز و میل به نتیجه‌گیری، شرایط را در این بازی به سود خودمان کنیم.

2085487

نظرمحمدی درباره حضور هواداران کرمانشاهی در این جدال گفت: آنها بزرگترین سرمایه بعثت محسوب می‌شوند. در همین مدت کوتاه علاقه خالصانه خودشان را به این تیم نشان داده‌اند و همراهی آنها می‌تواند مسیر کسب نتیجه را برای ما بهتر فراهم سازد. خوشحالیم که مجوز حضور هواداران خانم هم با پیگیری‌های ارکان باشگاه و مدیران استانی و… صادر شد. بعثت در کنار هوادارانش چشم به اتفاقات شیرینی دارد و می‌خواهیم خاطره خوبی را به جا بگذاریم.

سرمربی بعثت در پایان گفت: ضمن قدردانی از تک تک هوادارانی که ما را در استادیوم همراهی و حمایت می‌کنند، جا دارد بار دیگر از آقای حسنی و همچنین دیگر مدیران باشگاه و مسئولان استانی بابت حمایت و نگاه مثبتی که به بحث ورزش دارند و کمک می‌کنند، تشکر کنم. امیدواریم با تلاش بازیکنان قدردان این حمایت باشیم و در زمین بهترین اتفاقات را رقم بزنیم و در دیدار مقابل مس کرمان نیز با حضور گرم هواداران جشن پیروزی بگیریم. در این مسیر نیازمند حمایت ۹۰ دقیقه‌ای آنها خواهیم بود.

منبع